a-lagsmatch.

Godkväll,

Jag ska sluta vara så negativ har jag bestämt mig nu, alla ska inte behöva läsa om mina beskymmer, de kan jag hålla inom mig istället. Det blir bättre så tror jag. :)

Ikväll hade vi spänstpasset, jag tycker att det är riktigt skönt faktist, det är precis sådär lagomt mycket att man känner att kroppen är trött men ändå pigg :) haha. Sen fick jag massera emma och frida också, har blivit lite av en b-massör i vårt lag. Jag som inte ens kan de ^^ haha..fast det är roligt att massera, det kan jag hålla med om. kanske ska ja bli massör, jag skulle nog passa som det. Fast jag vill ju bli pilot, jag ska nog gå nån massörkurs bara för att, det är ju bra att man kan massera. Ja, så ska ja göra! :)

Eftersom det är jag, anna och bohm som har  "städvecka"  så fick vi gå i första peridopausen och gå ner och städa vårt omklädningsrum.. fast det kan jag inte påstå var direkt jobbigt. Vi var värsta teamet så det gick på några röda. .:P LHC vann ju också, det var faktist en bra match, lhc hade lite tur men de spelar faktist alltid bra. Det måste vi damer också börja göra, lr iaf att göra mål! Men på söndag har vi leksand borta, då jädrans.!

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0