allt börjar bli så mycket bättre.

Godkväll alla,

Träningen idag gick faktist ganska bra, vi gjorde inte alltför roliga övningar, men ibland måste det ju vara såna träningar också, roligt att både proppen och lisa får vara med och köra igen. Laget behöver er! :) Efter hade vi lite styrka, körde överkropp eftersom jag behöver det mest, jobbigt som satan.
Åkte med några bruds sen och köpte pizza på fyra årstider, nästa vecka har grahn sagt att det är dax att börja på diet, och jag kan ju lika gärna vara med på det.. så det blir till nu på måndag att äta onyttigt för sen lär det ju inge bli så mycket mera.. men det är ju bra de! :) äter för mycket skit just nu, ska inte baka så ofta som jag gör, blir inge bra då. Fast jag kan ju baka till andra och ge bort, för det är ju ändå själva bakningen som är kul, iaf så blev det en kebabpizza. Så sjukt god var den, har inte ätit en sån sen typ i bergsjö för något år sen. herregud!
Vi snackade väldigt mycket om skidåkning när vi åkte, och det blev nästan bestämt att vi ska åka några tjejer och hyra/låna en stuga och bara åka en massa skidor och snowbord. kan de blir bättre? :D Fan vad jag ser fram emot de, även att virre var super på att åka upp till mig och åka på sport/påsk lovsveckan. kul kul kul. Längar tills man får åka till husvagnen och bara åka en massa snowbord, det är en sån otroligt skön känsla. Nog om det. En helt grejt kväll med er bruds, ni gör alltid en bra bra humör. puss till er.

Imorgon ska ja gå upp i en bra tid så att jag hinner diska innan jag ska träffa nathalie. :) Hon åker ju till thailand och alla de där länderna i asien om två veckor så det ska bli roligt att träffa henne innan hon åker. Hon ska ju vara borta 6-7 månader om jag kommer ihåg rätt?  Blir en dag på stan och sen ska vi vara här och äta lite och så. Kommer bli kanonroligt.

Kollade på freaky friday nyss en film där lucas i oth är med i.. är ju därför man kollar på den ^^ haha! eller ja jag såg ju dom sista 20 minutarna kanske. men det är ju alltid slutet som är bäst :P 

Nu hör jag att simon vill att jag ska släcka hans lampa så det är väl lika bra att jag också går och lägger mig då.  För inte ska ja störa hans skönhetssömn, den behöver ju han.

/china


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0