äntligen.

Hej,

orkade inte med nån uppdatering efter matchen igår, men vi vann! VI VANN! första segern för säsongen, så otroligt skönt. och så otroligt skönt att vinna över leksand också som vi inte har vunnit mot förut! :) alla var så positiva och så, jätteroligt att vara där med dom. Hemresan gick rätt  fort faktist, lr ne inte de sista 9 milen från örebro ner till linköping men det är ju sånt man får ta.. vi körde ju igenom tjällmo! :) haha så nu vet man ju vart tjällmo/viktor i min gamla klass bodde. Jag kollade på bröderna lejonhjärta på vägen hem, den är så sorglig.. börjar alltid gråta i slutet när jonathan blir förlamad och de väljer att hoppa så att de kommer till nangelima. Stannade i borlänge också och köpte lite naturgodis och en glass, så gott att äta glass på kvällen :)

Idag vaknade jag vid 9( lr klockan ringde då) och gick upp och gjorde lite gröt. Åkte ner till ishallen och gymmade med grahn och virre. Sen åkte grahn och jag in till stan för hon skulle köpa startkablar till bilen och jag skulle fixa mitt bandkort, men eftersom jag inte hade med mig nått id så fick jag inte göra nått.. blä!

Ikväll är det is + intervaller med hanna. Kommer bli jobbigt.

och jag fick svar på mailet jag skickade också i fredags, och jag FICK, JAG FICK! SÅ OTROLIGT GLAD! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0