baka baka baka

Var nere och fixade min skridsko hos a-laget. Kan det vara fjärde gången jag är där nu?, det börjar ju nästan bli lite pinsamt att komma dit med samma skridsko hela tiden. Men är det fel så är det.  Jag kanske ska köra med två olika skridskor, en u+ på mig högra eftersom den passar där och en rbk 9k på den vänstra? zakrisson körde ju med två olika när de var i Motala och spelade träningsmatch där, har aldrig sett någon som spelat med två olika skridskor.. och han hade ju en nike bauer på en och en ccm på andra. Men det kanske funkar för honom :)  Slaka skar upp skridskor typ ovanför fotknölen( svårt att förklara) och det såg verkligen brutalt ut, undrar hur min skridsko kommer att vara nu. Sen tog han en massa olika grejer och skar bort lite här och lite där. Men det kommer nog bli bra annars får jag väl gå dit igen en femte gång ^^  Det som gjorde att jag fick ont ska ju iaf vara borta och det är ju bra de, för då kanske jag kan åka utan att det känns som om man har ett rakblad i sidan av foten. :D

Känner för att baka idag, men jag har noll fantasi vad jag skulle vilja göra. ingen kladdkaka iaf, och kan inte göra kärleksmuffins för jag har inget kaffe till glasyren.. hm rackarns också. :/


cya bye.

/e



Ikväll är det bara vinst som gäller tjejer! :D


Kommentarer
Postat av: Natta

Heeej.



Ville bara berätta att min kärleksmums blev riktig god.. hahahah..

Ska bli kul att se dig på lördag!

Puss

2008-10-14 @ 16:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0