bättre humör?

nä men tjenare,

som länge idag, faktist riktigt skönt att sova tills man vaknar, känns som om man har fått vila ut sin kropp då. Låg en stund och läste också, att jag aldrig blir klar med den där boken, dåligt av mig :/ Gick upp och gjorde lite varmchoklad och mackor, sen har jag fixat med manpower att jag ska få komma dit, najsi najsi.

Vi har möte idag också innan träningen, undra vad vi ska ta upp då, får väl hoppas att vi kommer fram till nått, för just nu är vi sämst och då skämtar jag inte. Man vinner ju inget på att inte spela som ett lag, och det kan jag säga att lhc damlag har lite svår för just nu, men det ska det nog bli ändring på, får man väl hoppas!?
Just de, jag skulle ju baka nått till mötet också, får väl slänga ihop en kladdkaka då, orkar inte göra något mera avancerat än det..  det kanske gör en på ett litet bättre humör, för det är ju alltid roligt att baka. :)


idag är det också en månad sen robin tog självmord..ibland vill man fortfarande inte tro på det, kommer kännas konstigt att åka till stugan och du som var min granne inte kommer att finnas där längre :(


cya bye

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0