bra dag.

Godmorgon,

vaknade vid 8 idag av mig själv, det är alltid sådär skönt när man vaknar av sig själv, då har man sovit ut :) Fick precis när jag kollade på mobilen sms av brallan, så det var ju bara att svara på det och gå upp sen. Drack nyponsoppa och käkade några mackor till frulle, riktigt gott faktist.
Sen la ja mig i sängen igen och läste klart min bok, så nu är den äntligen klar :) jag har orkar mig igenom 604 sidor, men det var den helt klart värd! Att älska som en porrstjärna rekommenderar jag verkligen.
Ska åka ner till ishallen nu och fixa med tvätten, all tvätt måste ju torktummlas innan träningen så att det är torrt, sen ska ja åka till team sportia och beställa klubborna från malung och ikväll är det is och corepass, gött gött :)

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0