dagen igår

Hejsan,

Blev lite dålig uppdatering på bloggen igår. Men jag gjorde så mycket roligt att jag helst enkelt inte han med att skriva nått. :P
Träffade som sagt nattis, en av mina bästa vänner i motala. Vi gick till stan och kollade runt lite. Jag köpte mig en mössa på mq, en blåbärsmascara!! tydligen ska den vara ny, lr ja den är väl ny.. nattis fick mig att köpa den. Brukar annars hålla mig till min gamla vanliga, men när hylsan var sådär lila och blank då kan man ju faktist inte hålla sig att köpa den. Den var faktist helt okej också, provade den lite snabbt. Det är en sån där gummiborste på den, har aldrig haft det förut så det lär ju ta sin lilla tid att vänja sig vid det :) Sen blev det lite hårnålar på hm och två böcker på bokia, tror att jag fick med allt faktist. Kollade på en tunika på vero också, den var faktist på rea men jag vet inte.. får väl se om den är kvar i veckan, då är det ju meningen att jag ska köpa den :) Nattis köpte saker till sin resa, så himla roligt för henne att resa bort. Jobba på ett barnhem och bara får uppleva en otroligt massa saker.
Sen gick vi och åt på thai coconut, varför har jag aldrig varit där förut? Sååå otroligt gott, men fyfasiken va starkt det var.,
hela tungan bara dog.. haha och det värsta var ju att det bara såg ut som om det var för mig och nattis som det gjorde de. Seriöst så var det en av de starkaste sakerna som jag har ätit. och det var ju bara 3 såna där peppargrejer av 5 på tavlan, så det skulle ju inte vara så speiciellt starkt. Men det är nog bra för kroppen om man får lite starkt i sig ibland också, näsan mådde ju tydligen bra av det. Den började rinna och sen kunde man andas helt normalt i den, bra med stark mat mot nästäppa ^^

Sen gick vi ner på hemköp och köpte lite mat, blev kycklingsallad med majs, avokado och tomat för vår del på kvällen, och så gjorde vi tsatsiki också, gott gotti gott gott! :D Var förbi hemmakväll också och hyrde två filmer, min brors flickvän och then she found me. tror att de hette så iaf. De var ju iaf bra. :) Blev lite candy till de också lr vad säger du nattis ;) haha! När vi hade sett klart en av filmerna så tog vi och gjorde en ansiktsmask med dödahavet. luktade killparfym men fy tusan vad len man blev efter den:) hade ju ingen body lotion så jag fick ta lite av min lacoste body lotion, så jag stank ju parfa i hela fejan sen. men den luktar ju gott så det var ju bra. Laddar upp nån bild från kvällen igår så får ni se hur roligt vi hade de ;) haha

Sen blev klockan rätt så mycket så då var det lika bra att vi gick och sov.
Imorse försökte jag vara tyst eftersom nattis skulle sova längre än mig, hon skulle träffa beate idag så hon får ta min reservnyckel och låsa med :) Men jag klarade ju inte det där med att vara tyst så hon vaknade ju, förlåt!

Ojoj  nu har skivaremma börjat komma tillbaka, jag kanske ska ta och tänkta på refrängen nu. Lär ju skriva nått på väg hem från Leksand om jag har tid och lust.

ha det bra till dess.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0