det gick inte alls.

ne matchen gick inte alls som vi hade tänkte oss. Vet inte om vi var nervösa för att spela första hemma matchen, lr om vi inte ville vinna. Vi spelade iaf en helt okej första period, det står 0-1 på tavlan men jag tycker ändå att vi är med i matchen.. sen går allt utför.. som det alltid gör för oss i andra. De vinner perioden med 1-4 och jag vet inte alls vad som händer med oss. sista spelade vi upp oss lite men de vinner iaf matchen med 2-6. Känns inte bra alls.. och som grädde på moset så var det nån som tog mina nya skridskoskydd.. som kostade 100 kr. Du kan gå och ta dig i brasan, inte fan tar man väl ett par skridskoskydd bara sådär.. så imorgon måste jag gå och köpa nya, men jag tänker inte köpa några sånna igen..de blir ju bara snodda :/
Det kom iaf 170 personer och kollade, ska väl vara glada att det kommer folk som vi kolla på oss, men om vi fortsätter att förlora så tror jag inte att så många kommer att kolla längre.

imorgon ska ja iaf åka till motala och fixa allt, sen kanske jag kollar på draget också, det beror på när det är.. vi har ju överkroppsgym och is imorgon.

cya bye.

 / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0