dietveckan?

hello,

gymmet med tina och grahn gick helt okej faktist. jag börjar ta mera i bänk nu.. fast ingenting mot dom, men jag är på gång iaf vilket känns riktigt bra :) Sen blev det en hel del andra överkropps övningar. Duschade och åkte hem tog mig ett par clementiner. Sprang ner och kollade om det fanns någon tvättid och det gjorde de, så jag fick springa upp och hämta det.. skönt att göra det idag istället för på lördag.
Upptäckte sen jag att jag hade många ägg, och jag kommer inte göra mig av med dom innan jag åker hem så jag bakade en kladdis igen. Måste dock säga att den här var en av de godaste jag gjort. fan det går inge bra med mig dietvecka, fast igår blev det ju en hamburgare på a-lagsmatchen så det var ju inte heller så bra. haha tror inte att nån i laget har klarat sin dietvecka ^^ haha att det ska vara så svårt?  aja om ni känner för kladdis och typ vaniljvisp/ grädde. ( vet faktist inte vad det är) så är det bara att komma förbi mig. Tog en liten bit och smakade och nu får man ju typ ångest för det. Kan man frysa in en kladdkaka?
Aja, jag ska inte äta nått sånt mera iaf. Nu är det slut på bagaremma, iaf i några veckor.


Måste diska och laga lite mat nu.

/china.

Kommentarer
Postat av: dahl

ja man kan frysa in en kladdkaka :j

2008-10-23 @ 16:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0