förlust.

godkväll,

ska sova vid den här tiden igentligen.. men madde har varit här och ätit upp min kladdkaka med mig. :) haha.. sen tog hon hem simon till sig också ^^ så nu har jag ingen sambo längre. måste även berätta att maddes pappa trodde att det var en kille som skulle bo hos dom i en vecka, fast ja.. han är ju en kille fast en väldigt liten en :)

aja, var hos lina ikväll med madde och virre. rökte lite vattenpipa och sen var vi på scandic för brallan ville träffa oss. virre träffade nån från värmland också.

matchen förlorade vi också, inget att prata om. vi spelade bra i första och sista 10 i tredje. vet inte varför vi har sån motvind?

fattar inte det här med klockan heller, jag och madde satt och tänkte på det. kommer säkert komma försent imorgon.. ska ställa den en timme tillbaka men aja det löser sig väl.

Nu blir det sängen.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0