första hemmamatchen

Sov lite längre än vad jag skulle idag, hade igentligen tänkte åka till Motala och fixa klart allt där.. men det får jag göra imorgon istället tror jag. I Motala är det förresten draget imorgon, skulle ju vara himla roligt att se det, med tanke på att man var med och drog förra året  för samhäll :)

Idag är det AIK som står på schemat, första hemmamatchen för säsongen. Ska bli grymt roligt och jag är taggad till tusen. Ska lira med virre och corre, båda har man ju spelat med förrut så det ska nog bli bra. Synd att det inte är outish ;) AIK förlorade ju mot segeltorp i söndas, och jag tror att vi har bra chans mot dom också :) skulle ju vara skönt om vi kunde få en seger nu när vi har endast 1 poäng med oss sen helgen.

Ska dra ner och handla lite nu, och sen måste jag kolla lite på one tree hill.

cya bye.

/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0