Hälsoproblemen i afrika?

Hej,

Det kanske är dax att jag tar bort bloggen nu, för allt jag skriver missförstås ju iaf. Jag kan inte skriva om hur det går i hockeyn, för då får jag skit, jag kan inte skriva om hur jag mår för då får jag skit. Vad ska ja skriva om då??!! Om att det är dyrt att åka buss i Linköping?, Om alla hälsoproblem i Arika, om min fisksambo simon?, om hur roligt det är på mina sjresor hem till Östersund. Listan kan göras lång men mer än dom förslagen orkar jag inte skriva.

Idag kommer proppen och lisa hit, antingen är det ju för att dom vill snacka om bloggen och fråga hur jag mår?! lr så vill de se hur jag bor. jag tror starkt på att det är det första.
Möte med peter och johanna ikväll, får väl hoppas att det ger lite resultat iaf.


/china


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0