how wonderful life is...

godkväll,

på träningen var vi bara 12 st, det är nästan lika dåligt som det var i brunflo när jag spelade där,( inget illa om brunflo, det var king att spela där, men vi var ju inte så många)  det går liksom inte att göra så mycket när man är så få.. och tre st av brudsen är ju i katrineholm på j-18 läger och vi har ju fem skadade också. :/ men de tre som är i katrineholm kommer ju tillbaka tills matchen på söndag då vi ska dänga upp brynäs så det bara stänker om det!

Några bruds skulle åka till kebabhouse och käka, men jag hade ju med mig min gottinamnamsallad så jag behövde ju inte äta nått, men jag följde med och drog in på hemköp och köpte lite gottigotti..cyklade hem och kastade mig på soffan och drog på mouline rouge eftersom jag aldrig kollade på den igår. Helt sjukt va bra den filmen är alltså, kan kolla om och om och om på den. Ni som inte har sett den har ju missat nått kan jag ju påstå!

Imorgon ska ja tvätta, låter väl roligt. Upp klockan 7.. men behöver man rena träningskläder så gör man. Sen ska laget jobba i cloetta center när det är ladies night. Nått jag längar till? Inte direkt skulle jag väll säga, vem ser fram emot att stå i någon jädrans garderob ( stavning?) och en massa tanter, lr ska ja säga ladies komma med deras jacka som vi ska hänga upp. TRÅÅÅÅÅK!

Nu ska ja äta upp mitt godis och kolla klart på filmen, sen säga godnatt till simon och lägga mig i min yber sköna säng och läsa klart min bok, att älska som en porrstjärna. Det är nått jag ser fram emot. Hörs imorgon alla monsterdiggare.

cya bye

/ e

Kommentarer
Postat av: Madde

Hälsa godnatt till simon från mig också :) :P

2008-10-10 @ 23:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0