hudik och vidare

Godnatt,

sitter fortfarande i modobussen, vi har kommit upp till hudik, kommer snart passera det och sen är det väl bara en timme kvar till sundsvall lr nått sånt om jag inte har fel. Där kommer hela familjen bäckström - robin stå och vänta på mig. skönt skönt :)

Emma Nordin skickade nyss ett mms till brallan där det var en bild på en skylt där det stor "china" sen texten ; säg till china att hon ska börja spela med oss.  ja nått sånt iaf, haha det var ju lite roligt :)

Vill skriva mera men jag är typ helt slut i hjärnan, kommer inte på nått att skriva. Såhär brukar det ju aldrig vara, brukar ju jämt komma på nått att skriva, konstigt?!

Laget verkar ju asgött, en framtid här kanske? vem vet. Linkan är ju rätt bra de också faktist.

uppdate kanske, om jag har tid och lust.

/en china utan hjärna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0