i bussen på väg till leksand.

Hej,

kan inte låta bli att skriva ett inlägg, vi har för en stund sen åkt förbi borlänge, så det borde inte vara så himla långt kvar tycker jag, fast jag har inte så stor koll om jag ska vara ärlig..brukar ju inte direkt åkta här så ofta^^
Mådde riktigt dåligt när vi började åka, kändes som om jag skulle spy, så jag fick stå och kolla på vägen en bra bit, men sen gick det över som tur var. Hade ju inte varit så mysigt om jag skulle behöva spy direkt. Konstigt att jag blev så, har i vanliga fall inga problem alls med att åka någonstans. Hoppas att man inte har fått som storebror, men kan det komma nu efter 19 år?? skulle ju vara lite konstigt iaf men men.
Vi kollade förut på lotta på bråkmakargatan, grahn har ju med sig typ alla astrid lindgren filmerna så det är det som visar i bussen kan jag säga er. Nyss var det pippi på rymmen. Helt galet sjukt sen man kollade på den alltså. Nästan så man hade glömt bort vad som skulle hända :o :s inte bra! Jag kanske ska ta och önska mig alla filmer i julklapp, haha fyfan vad mina föräldrar kommer dryga med mig om jag önskar mig det. Men då kan jag ju ha astrid lindgren kväll hemma hos mig, det låter ju najs :p

Stannade i ludvika och köpte en kanelbulle och en varm choklad, tyvärr så råkade jag göra fel med maskinen så jag fick två ggr så mycket choklad, men jag tog ju den stora muggen så det blev ju kanon :D haha, få två betala för en. jajamensam! gobulle var det också, tänkt att statiol kan göra såna varma och goa. det är nästan så att man inte tror de.

Ne nu ska ja sluta skriva en massa skit.

/china


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0