ingen rubrik

Godkväll,

Åkte till gymmet som sagt och tränade., riktigt skönt faktist. jag har blivit starkare ^^
sen var jag och virre med på f20s träning också för skojsskull, och fyfasiken vad jag svettades. helt sjukt alltså :| tror aldrig att det har varit så varmt i cloetta center förut, men jag ska inte klaga. de har ju lagt om isen sen de lirade CHL igår, och isen var så sjukt skön. :D älska älska.
Kan väl inte påstå att min dag har varit den bästa.. iaf inte i matväg. Åt faktist en rätt bra frukost, lr ja det blev mackor med mjölk men mer än så kände jag inte för idag. På bussen till motala blev det två clementiner, sen köpte jag några till på ica + en muffins som jag hade på hemvägen. sen när jag kom hem blev de lite pistagenötter + en liten kladdkaka bit.. och så en toast innan isträningen. FYFAN EMMA BÄCKSTRÖM! fast det är ju inte värre än malins måndag lr tisdag ;)
hahah det här med dietvecka för mig kan jag ju inte påstå har gått så bra. Men nästa vecka när man får riktig mat hemma i östersund kommer det bli ändring :) tänk va jag ska äta upp mig så jag klarar mig lite här nere sen igen. :) pappa som jämt klagar på att jag alltid äter ^^ Fast jag gjorde ju faktist pasta till middag.. som jag redan har ätit 4 ggr den här veckan. måste ju få slut på äckel köttbullarna innan jag åker. hatar att slänga mat.. fyfan vad jag inte ska äta pasta med köttbullar på ett tag.
Kände så starkt för tacos idag, men det är ju så roligt att äta de själv.. fast de skulle ju serveras det hos utlänningarna + malin.. men jag orkade inte cykla till dom. Gud vad jag skriver om man idag. :O vet inte varför igentligen.

Ringde min lillebror förut, pratade med honom i tjugo minuter..och sen ringde jag min storebror och pratade med han också.. fast det blev nog bara 10 min. det är så roligt att prata med dom. för jämt när man snackar med dom så börjar vi skratta..och skämta osv ^^ gud vad jag saknar dom nu. victor träffar jag på måndagmorgon vid 02.30 när jag kommer hem och robin kommer hem på fredag. :D

Jag känner lite ångest för att åka ifrån simon faktist, kommer sakna honom. man kan sitta och kolla på honom och han kollar på en tillbaka. Fast jag tror ju att madde helt klart kommer ta väll hand om honom :) hon kanske också ska köpa sig en simon ;)

ne nu ska ja ta en frukt och dra på en movie tror jag.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0