it´s a long time..

hello bloggen.

har inte varit här på en tag känner jag, har inte haft den där "blogg-känslan". Kommer nog aldrig ha samma känsla som man hade när man gick i 1-2an på gymnasiet, det var helt sjukt. kunde skriva hur mycket som helst.. men det är som bortblåst nu, tragiskt men sant.

I helgen var jag uppe i ö-vik med laget. Vi hade våra premiärmatcher mot modo. Första matchen spelade vi bra de tio första, och sen gick vi bara ner oss.. stod 1-1 efter matchen och det blev förlängning. Tyvärr så avgjorde modo efter 3 minuter då de fick ett friläge, surt sa räven och det tyckte nog vi också. Sara räddade oss i mål iaf, hon var king som vanligt. Andra matchen så tycker jag själv att det gick bättre. Jag fick lira med Fanny och Frida och vi fick till en hel del. Hade ett direktskott som var nära att gå in, och sedan sköt frida ett slagskott som lämnade en bra retur som jag dock inte fick in. Matchen vann iaf modo med 4-1. Inte riktigt vår helg tror jag. Bussresan hem var seg, fick lite hemlängtan när vi åkte förbi sundsvall och skyltarna med östersund står med, känns som om det var länge sen jag var hemma nu. :/
Snackade mycket med tina på hemresan.. och såklart brallan. Roligt att träffa alla där uppe i ö-vik.. och snart kommer de ju ner till oss och lirar.

Kom tillbaka till Linköping imorse klockan 4, såklart så ringde pappa och väckte mig..fast jag brukar ju väcka honom också.. så nu är det kanske jämt ^^

Fast nu är det bara att tänka framåt, har träning om en timme och match imorgon hemma mot AIK. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0