jag får åka hem :)

Hej,

Gymmet imorse gick helt okej faktist, inte för att jag känner att jag bli speciellt starkare men idag orkar jag ju lite mera i bänken iaf :) det var ju bra, fattar inte varför jag inte blir större på överkroppen, jag är ju typ minst i laget :/ not good.
Träffade iaf tina där, så hon var också med och gymmade. sen blev det träning med jb. :) emma måltorkan bäckström tror jag är mitt nya smeknamn, helt sjukt att man inte kan göra ett mål. det får bli ändring på det imorgon på isen :)
Fick skynda mig till affärn och köpte lite grejs, sen blev de till att skynda sig hem och fixa till något.. vi har ju träning vid halv 6 igen..
Imorgon är det lagfoto och jag här fulast frilla, kommer bli ett lyckat foto för mig. vill inte klippa mig heller eftersom det är så kort, nu är det bara att spara, spara och spara så att det blir lika långt som förut :)

Pappa ringde förut och berättade, JAG FÅR ÅKA HEM PÅ SÖNDAG :D
ja jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag med, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig hela långa veckan ut.
Buss i 8 timmar med Modo dör väl ingen av, sen att pappa åker och hämtar mig i sundsvall mitt i natten är king, pappa är bäst! åker 40 mil för min skull gör mig på väldigt bra humär :)

Nu måste jag åka på träning igen,

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0