jag och böcker?

Hej,

Idag städade jag simons burk, kan väl säga att jag har gjort roligste saker i mitt liv, och en av växterna gick sönder.. så nu måste jag åkte till djuraffären imorgon och köpa en ny, för han klarar sig inte bara med en.
Sen åkte jag till stan och lämnade tillbaka filmerna och så skulle jag  beställa ett nytt bankkort också eftersom mitt har börjat dela på sig, plasten allstå. En nytt kort är fixat, kommer hit nästa vecka då ja inte är här, men inte kunde jag få VISA heller, för då måste man ju ha ett jobb.. och det har ja ju inte. så jag får fortsätta med mitt maestro, jädrans skit bank!

Sen vet jag faktist inte vad som hände, jag skulle åka hem med min kropp ville liksom inte lyda mig så helt plötsligt var jag inne i en bokaffär, och när jag kom ut hade jag en påse med 4 st i. jag som inte brukar läsa varken mycket lr snabbt. Vad är det som gör att jag dras så mycket till böcker? Det blev ju iaf inte så dyrt, så det gör ju inte speciellt mycket, men jag ska nog inte gå i stan nått mera innan jag åker hem. 6 nya böcker på 4 dagar räcker gott och väl för mig. Nu blir de till att läsa för emma bäckströms del. Fast de var ju inga dåliga böcker heller, så det kan nog bli ganska roligt att läsa, jag måste bara ta tid och göra det, men jag har ju hur mycket tid som helst.. gör ju ingenting på dagarna. Ohej vad jag ska läsa! :) Jag kanske har fått några bokgener av mina föräldrar och så har de inte visat sig förän nu, snacka om att utvecklas sent ^^

Kom hem och var pepp på att baka, men när jag såg att jag var först tvungen att diska lite så blev det inte alls så populärt längre, så jag gjorde lite hallonkräm istället, gott gotti gott gott. 
 Har försökt laddat hem vlc nu ett tag, det funkar ju inte. hade det på datorn förut för att kolla på oth..men sen försvann det och nu kan jag inte ladda hem det länge, kul!??

Nu ska ja snart åka till hallen och ta det där roliga fotot, sen blir de träning. vi har ju förresten en finne som är här och provar med laget, Fanny någonting. Ikväll får vi se vad hon går för, det blir nog bra ska ni se.


/ china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0