kul kul kul, JA! :)

godmorgon,

Har precis diskat klart, ska gå och byta om och sen blir de till att möta nattis nere på resecentrum. Det kommer bli så roligt idag, får lite uppdatering och prata lite skit. Som det alltid är med dig :) haha
Undra om jag ska göra en smulpaj ikväll till oss, det är ju inte direkt svårt att göra. Hm ja det är nått att tänka på.

Snart får man åka hem också, nått som jag verkligen ser fram emot, ska bli så otroligt skönt. Har inte varit hemma sen i sommras så det känns som om det är dax nu för en tur hem. :) synd att pappa har jobbvecka så han träffar jag ju ingenting.. men det blir ju mamma, lillbrorsan och kanske storbrorsan också nått :) hurra. Tar med mig hockeygrejerna hem så kan jag träna med bj i brunflo med anna och hennes lag :)

Nu nu måste jag skynda mig lite.

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0