ladies night

Ja, det var var ju en upplevelse jag sent ska glömma, precis lika roligt som förra året då vi jobbar. Kom dit och klart så får vi börja att hänga upp alla galgarna ( stavning?) med ett nummer på varje, så roligt det var, ;) nu ska ni inte tro att jag menade det, det var ironi. Sedan delade vi upp oss två och två och jag körde med iveta, snackade lite om zuzka och det syndes att hon saknade henne.. det gör jag med. Iaf så jobbade vi i 5 timmar, och som grädde på moset så fick vi en macka och en pepsi.. cloetta center är allt bra snälla dom! :)
 Runt halv 9 då de flera som bara skulle se showen kom så blev alla ladies bara med och mer berusade, fyfan för att se ladies berusade alltså. Står och glor på en som om man skulle vara en jätteintressant tavla typ. Skaffa nått annat att kolla på kära ladie.
Kollade på två låtar och sen drog jag, linn och claus hem. Limpan ska ju sova här. :)

Hade mina nya stövlar på mig idag också, bara så jag inte glömde skriva det ;)

Nu ska ja och linn ta och sova, mysmys. Imorgon är det ju gävle som står på schemat och datorn hänkar ju på såklart. Hörs då alla monsterdiggare.

cya bye.

/e

en liten emma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0