Lagfoto.

Godkväll,

Blev ingen träning idag, kanske inte hade räknat med det heller.. men inte trodde jag väl att det skulle ta en timme att ta kortet. Iaf så började vi att ta enskilda, ville inte komma hur jag blev.. men värre än förra året kan det nog inte bli ^^ haha. sen var det bara att ta på hela utrustningen och bege sig till c-hallen. Sen blev det en MASSA med bilder på alla olika konstulationer, allt från en bild på norrlandsbrudsen, till huvud-axlar-knä-tå m.m.. men roligt var de. Fick sen stå i mitten på vårt foto, men det blir nog bra.. när vi iaf hade tagit klart och alla var på väg från isen så ropar fotografen ; vänta vi måste ta om.. det blev fel på skärpan. Så det var ju bara att hoppa upp på bänkarna och ta om det igen. haha. tyvärr blev inte frillan som på de första fotona, men jag får väl hoppas att jag inte ser ut som skit i håret iaf :P

Sitter och kollar på generation fett på trean, handlar om mississippi som är en världens fettaste stat. HELT SJUKT! hur ofta är det som man friterat en varmkorv lr en snickers? Hur kan man tycka att sånt är gott?! jag förstår inte. Hoppas verkligen inte att de kommer till sverige, då kommer alla typ dö.

Får lite bilder av grahn nu, så jag kommer väl lägga upp nån. Nu ska ja kolla klart på programmet.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0