match match

hello,

vaknade idag av att jag fick ett sms och när jag kollade på mobilen så var det bara två minuter tills alarmet skulle gå.. sånt är ju lite jobbigt. iaf så var det från brallan som frågade om jag skulle ner på deras träning. modo körde ju ett pass imorse. Jag kunde ju inte direkt somna om eftersom jag skulle gå upp. det blev lite frulle och så packade jag alla kläder som jag ska ha med mig hem, drog ner till hallen och packade kläderna i trunken, det blir ju mysigt att ha dom där bland hockeygrejerna, fast de ligger ju i påsar så de kanske inte får så jättemycket lukt :P
Proppen kom ner och fixade med skridskorna och sen kollade vi lite på modos träning, satte också igång torktumlaren eftersom halva tvätten låg kvar i maskinen. Så nu behöver vi inte ha blöta kläder till matchen ^^
Tina och jag ska åka och kolla på när j20 lirar mot örebro sen, det blir najs.

Är sjukt taggad till vår match, fyfan vad vi ska krossa modo nu!

Måste ta och äta lite nu. :)

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0