med några dagensfrågor så säger jag godnatt.

Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Trött, less på att åka buss
Är det nåt du absolut inte äter: dricker inte julmust, kokta grönsaker, LÖK, tomat på burk ( sånt i köttfärssås, rotmos
Kläder just nu: Jeans, linne och min my favorite sneakers tröja och underkläder såklart + skor
Musik just nu: Låt nummer 12 på berghs cd, sjukt bra.
Vad sa du senast: Det gick sådär..
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Skulle vilja se hur min farmor hade det som liten.
Längd och vikt: 168, väger 69 tror jag.
Hur många kuddar sover du med: tre st, fast det är bara en jag sover på, de andra två är bara där.
Favoritväder: En dag i stugan i spanien, soligt och skönt på stranden, ja nu fattar.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: kniv, min pappa och en surfbräda
Spelar du nåt instrument: Har spelat piano
Morgon- eller nattmänniska: Jag är nog en morgonmänniska tror jag.
Sparare eller slösare: Ibland slösa, ibland spara.
Vem är viktigast för dig: Min familj, vännerna och hockeyn.
Bästa film: Moulin rouge är king.
Tror på liv på andra planeter: Nja...
Kommer du ihåg din första kärlek: Japps det gör jag allt.
Har du några homosexuella vänner: Yes det har jag
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: I ett förhållande? ja, klart.
Hur många barn har du/vill du ha: jag vill ha tre st, en tjej och två pojkar.
Bio eller promenad: En härlig promenad till och från bion...
Snarkar du? Ne det tror jag inte, men pratar i sömnen är jag en hejare på.
Rädd för insekter? Nej.
Äckligaste insekten: Fästingar.
Bästa bok? Flera självbiografier.
Vad vill du jobba som? Jag vill antingen bli pilot eller polis.
Pizza eller hamburgare? Pizza tror jag.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Helst städat såklart, är dock ganska slarvig av mig och låter saker ligga framme.
Gungar du på stolen? Kan inte gunga på mina, men hemma i östersund gör jag det ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Det vore ju coolt ju, klart jag skulle.
Hur många syskon har du? Två brorsor, hjärtan till dom.
Vad är du mest rädd för? Att de jag älskar ska bli sjuka eller dö.
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Salt är fint...
Gillar du att sjunga? Ja ibland, gamla sånger går alltid hem och julsånger med.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhälle-ekonomi-ishockey. Ville gå hockeyn och då fanns det bara att välja mellan ekonomi och samhäll/samhäll.. och då körde jag oledoledoff på dom.
Anser du att du är stark? Ja, det tycker jag allt.
Brukar du sola? Mest när jag är i spanien under sommaren.
Vad gör du om du får hicka? Inget, tycker att det är ganska roligt.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? te, är himla mysigt.


oj oj, nu är jag äntingen klar :)

hörs imorgon.

cya bye.

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0