money money money

Blev en tur till tornby iaf, köpte en dataväska på pc city, helt perfekt blev den! Sen blev det två böcker och ett par nya stövlar på skopunkten. Vet dock inte om jag ska behålla dom, har inte riktigt bestämt mig än :s Köpte med mig kinamat hem, har inte ätit de sen jag och madde köpte take away för några veckor sen.. och gott var det ska ni veta :)

Annars har jag inte orkat gjort nått idag, skönt att kroppen får vila och jag hoppas att svullnaden på halsen går ner tills imorgon. Gör ont i hela huvudet när jag böjer mig ner.. och så vill jag ju inte ha det :/

Jag måste ju berätta om min nya sambo. Han heter simon ( jag har iaf bestämt att det är en han) och han är en lila kampfisk. Han är supersnygg och jag är så nöjd att han bor här med mig :) Jag hade 6 andra fiskar också, men simon tyckte så väldigt mycket om dom så han bet sönder dom. snäll kille?! Ska ladda upp en bild på honom så att ni får se min prins ;)

har blivit soppa till middag, som tur hade jag favvosoppan hemma, annars är det inte så många soppor som går hem hos mig.. gillar verkligen inte kokta grönsaker men den här med kyckling är guld!
Ska kolla lite på tv nu, och sen om jag orkar så blir det moulin rouge också, den filmen är helt grym.. och såklart kan man alla sångerna i den filmen också :D

cya bye

/ e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0