motala en sista gång.

Hello,

Blev en snabbtur i Motala, var väl klart på en halvtimme ungefär.. lr ja att lämna nyklarna tog ju bara nån minut men sen fick jag ju vänta på bussen tillbaka också. Så två timmar på buss för att vara i Motala en halvtimme, värt? Nja det kan jag väl inte påstå fast det kändes ändå lite tråkigt nu.. nu kan jag inte gå in i min gamla lägenhet längre, den som jag trivdes i så bra.
Kommer typ inte åka till Motala nått mera nu, för vad ska ja göra där? Jag träffade också Patrik från min klass inne i stan, har ju inte sett honom sen i juni så det var ju roligt att träffa honom :)

Madde ska ju också ta hand om simon när jag är hemma, orkar liksom inte ta med mig en fisk hem.. och jag kan ju inte bara lämna honom här ensam. Fatta va tråkigt han kommer ha det och hur ska han då få mat? Madde är så snäll som tar hand om honom, haha. Sen får man se, det kanske blir så som jag och madde har snackat om.. för det skulle ju vara fasligt roligt om de säger ja.. visst ;)

Ingen träning idag, jag som verkligen kände för det. Men jag ska åka och gymma.. måste ju göra någonting :)
Ihelgen blir det sex nya pinnar till LHC, och det ska fasiken blir så!! Revange säger jag bara, fytusan vad vi ska slå dom. jag är taggad till tusen.


/china.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lovar att jag ska ta hand om simon med hela mitt hjärta!! , haha , ja det skulle va kul :D

2008-10-25 @ 00:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0