ny dag nya möjligheter.

Godmorgon,

Ställde klockan på 7 imorse för att jag skulle åka till hallen och hjälpa 98orna på deras träning, kommer då på att ett 10årigt lag inte kan ha träning vid 8 på en fredag, när de går i skolan.. ( sanna sa till mig igår att de hade träning idag) jag struntade helt enkelt i det, får väl vara med nästa gång då.  Sov länge och när jag klev upp så kändes halsen mycket bättre, hurra! Kanske man till och med kan knyta skorna idag utan att det ska kännas som om hela huvudet ska ramla av.  Idag ska ja ringa sussane på manpower om att jag vill komma på en intervju där, sen har vi spänst och isträning också. :)

Benjamin skrev till mig igår, han var grymt taskig mot simon ( min sambo) och sånt tolererar vi inte.. bra för att han har lite problem med att behandla sina kompisar, så behöver man inte vara oseriös bebbe.. det vet du ;)

pappa har börjat ett hälsosamt liv också,  vilket innedär att han ska åka längskidor när snön kommer, går och simmar några ggr i veckan osv, jag tror starkt på dig pappa! Nu när du fick veta att du var lite överviktig så är det bra att du tar tag i den där skiten och kommer lite i form. ^^

Vill så gärna åka hem på "höstlovet" lr ja när de som går i skolan har lov, men tror starkt på att vi inte kommer få det, känns tråkigt när vi ändå inte har några matcher då.. skulle ju vara skönt att få komma hem lite. :)


cya bye

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0