Ny spelare i laget.

Godkväll,

Vet inte om det är bra eller dåliga tider för mig? Ena stunden känns det så himla bra och andra är det på botten. Vet inte varför det blir så, jag ger ju alltid allt på träningarna men det känns som om det inte är till nån nytta. vet inte vad jag ska göra mer? Jag behöver nog lite hjälp på traven nu tror jag.
Vi fick även en ny spelare till laget idag, fanny från finland fick kontrakt. Vilket gör att det blir ännu svårare för oss att ta en plats för de 15 som ska spela. Fast det ger ju oss alla en spark i baken att vi måste ge ännu mera på träningarna, men jag gör ju allt jag kan?

Ska ta en macka nu innan jag ska sova, måste upp ganska tidigt imorgon och åka till motala. Känna så onödigt när jag bara ska lämna ett par nycklar, men det måste ju göras. Skulle mycket hellre vilka åka och gymma istället, får väl se om jag hinner göra det efter sen :)

Saknar min lillebror så mycket, när jag kommer hem på måndag morgon ska ja krypa ner i hans säng, det har man gjort sen man var liten. så mysigt att sova i hans stora säng :)



/china


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0