Östersund dag 1

Hello,

Imorse när jag och victor skulle spela lite rock band så säger han ; emma det är en fågel inne på altan. såklart så var det ju jag som fick ta ut den, men den ville inte ut utan den bara körde emot alla fönster istället, stackars fågel.. men den satte sig på vår soffa och jag kunde ta upp den!! :O och bar ut den, där såg jag att den hade brutit benet, :( kommer säkert inte klara sig, en liten blåmesbebis. Victor tog lite kort på den eftersom den bara satt där i min hand. la den iaf på en upp och nervänd kruka och när vi gick och kolla på den igen så flög den sin väg, den kanske inte var i chock längre. :) hoppas den klarar sig iaf, hade ju tänkt lägga in lite bilder på datorn också, men tror ni inte att jag har kvar min sladd nere i linköping, bra emma bra.! :/ men jag la över lite spanien bilder från pappas kamera istället. Gud vad man saknar det när man kollar på det. shitans.

Sen cyklade vi upp på lillänge en snabbis och kollade lite, köpte ett par nya skridskoskydd eftersom mina blev snodda förut, snällt.
Nu sitte jag ensam hemma., pappa åkte ner till sthlm igen och jobbade 4 dagar, victor åkte till tandsbyn i två dagar och mamma är på möte. haha när man vill träffa familken så försvinner den bara. Får hoppas att mamma inte kommer hem så sent, då kanske vi hinner åka och träna lite också :)




Nu ska ja äta lite mat,

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0