Östersund

Godmorgon,

Kom fram hit vid 2 imorse, gick direkt och la mig i victors säng. skönt värre ska ja säga er :) Sov riktigt länge, tills 10 tror jag när mamma skulle dra til jobbet. Då kom pappa in och skulle mysa som när man va liten, haha det är så skönt att få vara hemma igen :) Victor har köpt minst ett kilo godis tills ikväll då han ska till en kompis pappa typ utanför tansbyn lr nått sånt.. så det har ju blivit några gotti bitar nu när vi skulle kolla igenom alla bilderna på datorn. haha fyfan va vi skrattade. Han är så rolig min käre bror. ^^

Aja nu ska vi upp och äta frulle, pappa har ju gjort klart allt. :) Sen ska ja ner med victor på stan för han ska kolla hans fot som han skadade förut på hockeyskolan.

tråkigt inlägg jag  vet,

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0