på bussen

hello,

sitter i bussen nu, det var lite pinsamt faktist att gå och sätta sig i deras buss. kändes inte riktigt rätt. Iaf de är ju jättesnälla, att modobrudsen kan vara såhär. De tycker att jag ska flytta dit upp och börja lira där. Det kanske jag ska göra? Kanske skulle prova på nått nytt.. jag kanske skulle utvecklas av det. aja slutsnackat om det. ^^
Vi vann iaf matchen idag med 5-3. :D vi spelade riktigt bra och det är ju alltid roligt.
modo käkade inte heller nått efter matchen nere i linköping, så vi stannade upp i nyköping också, och tänk att jag också fick mat. tack tack! sen köpte vi lite godis och nu har jag precis kollat klart på ett one tree hill avsnitt :)
Vid 24-01 kommer jag att träffa pappa, sen blir de till att åka hem de 18 milen till östersund.

madde hade tydligen haft dejt med simon igår, hoppas att det gick bra för dom :) han kan ju vara lite klurig ibland.. och sur, men jag om hon sa rätt saker så kan det faktist vara så att han blev intresserad av henne. Måste få en uppdatering på det känner jag. :)

JAG LÄNGTAR SÅMYCKET HEM NU!


/china


Kommentarer
Postat av: Anonym

dejten gick jättebra! vi är på väg mot ett stabilt förhållande nu <3:P

2008-10-26 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0