premiärmatch igen.

Godmorgon,

vaknade av att telefonen ringde vid tio i åtta idag, var ett nummer som jag aldrig har sett förut och sen när jag svarar så säger den igenting. Sådär måttligt glad blir man ju. Får kolla upp vems nummer är på eniro sen.
Måste åka ner till ishallen och kolla om a-laget har träning, skulle behöva trycka ut min skridsko mera, just nu så skaver den och det kan jag inte påstå är så himla skönt :/
Måste också åka till Team Sportia och kolla ut nya klubbor, de som jag hade beställt görs tydligen inte mera?? :O Så nu har jag två 08or, (som är för hårda för mig,) en 7k ( den som jag vill spela med, som inte finns längre) och två sprejade som jag hade sen förut som är fel märke på ^^ haha.. vilken spridning av klubbor jag kommer få.

Idag är det match också, är sjukt taggad för det och eftersom vi har som sagt börjat om igen så kan man ju säga att vi spelar vår första match idag, därför är jag extra taggad för att man får spela premiären ^^

Ne nu ska ja dra ner till hallen så att jag inte kommer försent.

cya bye.

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0