så var det vinter.

Godkväll,

Blev ingen stan för mig, jag kände helt enkelt inte för det. så jag tog utte och gick upp till spikbodarna istället, gick i skogen med honom i två och en halv timme. Helt underbart var det. Glömde säga det imorse... när jag vaknade var det helt vitt på backen, FÖRSTA SNÖN HAR KOMMIT! och jag tog ju inte med mig mina vinterskor hit upp heller, så jag får gå runt i mina stövlar. :/ Klovkan är bara fem och det är redan minus två grader. Det är helt sjukt kallt tycker jag, måste ju ha mössa och vantar, och det blev ju också kvar där nere.. för inte trodde väl jag att det skulle vara vinter här uppe. Vinter i oktober är inget man räknar med. Hoppas att det inte kommer mera snö imorogon, vill inte ha det.

Ikväll blir de ingen hockey heller, jag och mamma ska åka till badet och simma och gå på relaxen. Har inte varit på badet sen de byggde om så det blir najs, och simmat där har jag inte gjort sen jag tävlingssimmade för 3 år sen. haha får väl se hur långt man orkar simma den här gången, räknar väl starkt med att det inte blir så mycket mera än 1500 m kanske ^^ haha. 

Ne nu ska ja ta och laga lite mat till mamma och mig, när hon kommer hem ska vi bara äta och sen dra iväg.

jag älskar att vara hemma. 

/china.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0