skitdag

godkväll/natt.

Idag tror jag det har varit en av de värsta dagarna i mitt liv, vaknar av att hunden är galen.. rent sagt galen. hoppar och grejar med en och man kan ju undra vad han vill. sen blir jag ju tvingad att gå upp och kolla vad han vill och då springer han till dörren.. får ta och väcka victor eftersom jag inte vill gå ut själv ^^ sen när vi precis har kommit ut så märker man ju vad det är med hunden. han mår inte speciellt bra kan jag ju säga, mer om det behöver jag inte säga.
Iaf när jag kommer upp på övervåningen så får jag en ovanligdoft i min kära näsa, lr jag är inne på mitt rum och tycker att det luktar konstigt så jag går ut till tv:n och får se en inte så rolig syn. vår käre hund har en en gång gjort en inte så bra sak på golvet och mattan. Så det är bara för mig och victor att ta hand om det äckliga, vilket relaterade till att min bror typ kräktes av dofterna och att vår matta är sönder Bra jobbat utte!

Min dator har också pajat, får inte igång den alls.. och inte fungerar vår vanliga data heller här hemma, så det var ju bara tur att victors dator fungerade med mitt internet ^^ haha. inte hinner man laga min dator här hemma heller.. så jag får ju lämna in den nere i linköping när jag kommer tillbaka dit sen. hoppas att det inte tar så lång tid att fixa den!
Fan tänk om alla mina bilder på datorn försvinner, det är ju hur många bilder som helst, fan fan fan fan!! det får jag verkligen inte hoppas.

han inte träna idag heller eftersom victors roligadoktor var tjugo minuter sen, tack så mycket. hans elpenna på victors ben är säkert bara skit också, han är skit helt enkelt sagt,

fick iaf baka morotskaka med mamma idag, och så har victor och jag kollat på två filmer, mus i sitt eget hus och leksaker. har inte sett de på flera år så det var ganska najs också. robin kommer hem vid ett ungefär och imorgon kommer pappa hem vid 9. då är hela familjen hemma. tänk va najs :)


/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0