stel och svullen?

Godmorgon bloggen.

Vaknade idag av att jag inte kunde röra nacken, kan ju dock vara ganska förståligt när jag fick ett slagskott där igår. Kan iaf inte äta nått hård d.v.s. jag kan inte öppna munnen allt för mycket och tugga med käken finns inte ens på kartan. Det blev iaf gröt till frukost, ganska länge sen faktist.. och inte havregrynsgröt utan mannagryn, sån som mamma jämt gjort när man var liten! gott!! Sen eftersom det inte blev nån macka idag så fick jag mosa två kiwisar, alltid bra med lite c-vitamin :)

Hade fått mail om jobben jag sökte, de ska kolla igenom mitt CV och sen hör de av sig. hoppas hoppas! Om man inte får nått, då jädrans ska ja ta mig i kragen och ta det där körkortet istället ^^

Idag ska ja nog ta en sväng till tornby, ska köpa mig en dataväska så att jag inte behöver ha datorn i den stora väskan när vi åker till bortamatcherna. Sen ska ja kolla lite på nya skor och sånt smått och gott. Det kan nog bli rätt najs faktist.. om jag nu hittar nått.

ne nu ska ja ta och göra mig iordning och sen gå iväg.


cya bye.

/ e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0