suck



Det är kaos, allt är skitsnack, missnöje och en enda röra. Jag orkar inte!
Ingenting kommer att hända om ingen tar tag i nått, och ingen kommer tillslut vara jag vilket jag inte hoppades på att det skulle bli.
Jag har vilja, men just nu står allt still. FAN vad less jag är! Nått måste hända nu, snabbt som ögat annars kommer detta inte sluta glatt. Pappa pratade med mig förut, hans ord gör att man blir glad, att jag ska kämpa vidare och inte bry mig om det som har hänt.

Madde var här nyss och pratade viktiga saker, vi hade en bra diskussion tyckte jag.! :)

Imorse var jag också och tränade med grahn, tina, iveta och dennis. Har inte kört överkropp på jättelänge kände jag, orkade ju ingenting. :O

Ska kolla på a-lagsmatchen efter träningen också, de lirar ju mot färjestad ikväll vilket kan bli en roligt match :)



/china


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0