surt sa räven.

goddag.

imorse blev de till att kliva upp kl. 7 för att äta frulle och sen ta bussen till Motala. När jag flyttade till Motala så glömde jag att göra eftersändning av post, så 3 veckors post var borta.. och de skulle vara på postkontoret inne i Motala, men tror ni att mig post är där när jag kommer dit och frågar? nee varför skulle vi ha din post här sa surtanten. Surt sa jag och gick därifrån.. när man har åkt buss i en timme och sen inte får ut någonting av det så blir man lite piss off.. så jag tar bussen till min gamla lägenhet och kollar om det finns nån post där.. men det gör de såklart inte. Köper en muffins på ICA och åker sen tillbaka till Linköping igen.
Här hemma så blev de till att börja städa och sen hjälpte johanna mig att söka jobb.. så nu har jag väl sökt sisådär 5 jobb.. hoppas verkligen att man får nått. Nu när man har fått arbetslös i två månader.
Åkte till träningen och i andra övningen så står jag framför mål och täcker.. och får ett skott på halsen av backen. Kan väl inte säga att det var direkt skönt, tårarna bara sprutade så jag fick sitta med ispåsen i två övningar. kul?!!  Surt sa jag igen. Stel som en pinne gick jag sen ut på isen och genomförde det sista.
Som tur så har vi vila imorgon, annars skulle ja väl inte klara att träna. Åkte med brudsen sen till gula M:et och köpt en glass, skönt för halsen. Kan inte äta nått, inte skratta.. fyfan va ont de gör. och så har det svullnat upp så jag vet inte vad.
Om det blir värre får jag ringa grahn så får vi åka till akuten, nått som jag verkligen inte hoppas på!

ne nu ska ja ta och sova, det kanske blir bättre om jag sover mera :)

samhällarna vann draget förresten, king king! :D

cya bye

/ e


Kommentarer
Postat av: Viktor #32

haha vad vek du är emma, skott på halsen är ju min vardag. och inte sitter jag och gråter för det ;)

2008-10-12 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0