tårta

Hello,

Orkade med träningen igår, fastän jag inte tycker att jag får till någonting, kanske inte så konstigt när man känner såhär. När jag kom till vårt omklädningsrum så är det första man hör ; china, du ser inte ut att må nå bra idag? är det nått som har hänt? Det är underbart att ni bryr er tjejer, men jag vill inte berätta vad det är just nu... så jag sa som svar ; ne jag har bara sovit en stund innan jag åkte ner och så känner jag av lite huvudvärk. Hatar att ljuga men vad ska man göra?

Mötet gick skit också, tror inte alls att de fattade vad jag menade. FAN OCKSÅ! nu vet jag inte alls vad jag ska göra?

Efter träningen åkte jag med emma, frida och grahn hem till sundsvallarnas place och bakade tårta, de firade att de kom med i landslaget ( som vanligt) ;) men vad firade jag? Att jag skrattade lite på träningen, ja kanske det. Det kanske håller på att vända för mig? Blev där till väldigt sent så varken jag lr grahn orkade cykla hem. Fick sova på soffan som var förkort så nu har jag lite ont i benen av att jag har fått böja mig hela natten ^^ haha.

Nu klockan tolv ska ja gymma med grahn, sen ikväll har vi spänstpasset, vilket jag faktist ser fram emot lite.

Vill också åka hem när modo är här nere, tjänar så mycket på att åka med deras buss upp igen, det kostar ju minst 800 kr att åka hem och för dom pengarna kan man ju göra nått roligare, men vad som är bestämt här får man inte åka hem förän på torsdag vilket inte är så roligt tycker jag, med tanke på att det tar en hel dag för mig att åka hem så kan jag bara vara hemma tre dagar! alla är ju ändå borta med landslag så vi kommer ju inte ha några spelare. Och inte vågar jag prata med johanna heller, för jag vet ju ändå att hon kommer säga att jag inte får det. kul :(

/ china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0