tillsammans kan vi göra allt.

hello,

kom nyss hem från träningen, som jag måste berätta var en av de absolut roligaste i min karriär i lhc-dressen. Alla hade den glädje som vi saknade förut, nu har vi bestämt oss för att börja om från ruta ett igen vilket jag tycker är jättebra. Alla är så positiva till det och det känns verkligen roligt nu!! Det som jag kände för hockeyn för någon dag sen känns helt annorlunda nu vilket jag tycker är perfekt. Det känns verkligen kanon till matchen imorgon, då ska vi piska upp segeltorp så det bara stänker om det.. tror nog att alla känner så. Det ska bli så roligt att spela!

Innan träningen hade vi en möte som jag tror nog alla tog väldigt bra, vi gick igenom vad som var bra och vad som var dåligt och det kändes som om alla fick säga det som de ville.. som om allt de dåliga försvann från våra kroppar. Nu kan vi bara se positivt framåt och gud vad vi ska kämpa.




Nu känns det så himla bra igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0