tornby

hello,

Kom precis hem, var på team sportia och beställde mina klubbor, och då såg jag de nya nike baur one 95 klubborna, ja de skulle ju inte sitta fel. Men är det fel märke så är det fel märke, det är bara att gilla läget.
Såg ett par nya benskydd som jag skulle behöva, eftersom mina är trasiga. Får snacka med anders om det. Det som var bra med dom var att de är smala och så är de 13,5 tum. 
Jag har alltid haft svårt med benskydd, 13 är för små och 14 för stora.. men att hitta ett par mittimellan måste vara perfekt  :) Annars får jag väl köpa dom själv, var ju inte så dyra. 
Var också in på IKEA en snabbis, köpte en glasform som jag kan göra olika pajer i ( bakemma är i farten)  och 6 st glas, ingenting som jag ingentligen behöver men man känner sig så dålig om man går där utan att hålla i någonting som man ska köpa, så det fick bli de. Kommer säkert till användning någongång :)

Nu ska ja laga lite mat och sen har vi samling vid halv 5.

/china



Tina, Maria och Jag i spanien i sommras.


Kommentarer
Postat av: Linn

Emma, du kan ju köpa mina benskydd du hade på hg! Använder de ändå inte å behöver inte så mkt för dem:)

2008-10-18 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0