torsdag

godmorgon,

Vaknade vid 6 helt klarvaken, det var ju roligt. Hörde att grannen gick ner.. undra var han skulle? Somnade som tur om och vaknade av att pappa ringde idag. Imorgon blir det en tur till motala och lämna in alla nycklar till lägenheten. Sen behöver jag inte åka dit nått mera om jag inte ska träffa nån. Skönt!

Nu ska ja snart klä på mig och möta grahn nere vid lasses, sen blir de gym med henne och tina :) najs najs. Ikväll har vi också intervaller och is om jag inte har fel.

Uscha vad jag längtar hem nu, så bli så sjukt himla najs att få komma hem :) Inte behöva laga mat osv.. och så får jag träna med bj i brunflo :) jippi!
Måste börja tänka på vad jag ska packa också, oj oj oj ska ja ha med mig en massa kläder, hockeytrunken, klubbor, datorn m.m. det är tur att pappa kommer till sundsvall kan jag säga. Fyfan om jag skulle behöva ta bussen från ö-vik med alla de sakerna.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0