träning

gjorde världens goaste mat idag, lr ne varför säger jag det för, då ljuger jag ju.. det var inte världens godast men det var allt bra gott. Kyckling- och bulgursallad med en massa olika grönsaker och avokado och mozzarella. Tänk va nyttig man är ibland alltså, blir ju lite stolt över mig själv. Klappade mig själv på axeln för att jag för en gångsskull kunde fixa en sallad. Ibland får jag lite problem för den blir inte så god, men idag fick jag till det verkligen. Blir nog bara den här salladen framöver, nån maträtt som jag är bra på iaf. :)

Nu måste jag åka till träningen, annars kommer jag försent och då blir det böter.. och att lägga ut pengar vill man ju helst inte. ^^

cya bye

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0