ingen rubrik

Godkväll,

Känner inte igentligen för att skriva nått, lr jag kommer inte på något att skriva.. men jag vill ändå göra ett inlägg så det får bli nått skit som jag får komma på.
Träningen gick rätt bra faktist, lirade med virre och bohm idag, så det var ju nästan outish som förra året :) efter det hade vi lite intervaller, riktigt skönt att köra igenom det. Det är precis lagomt och sånt gillar man ^^ haha.. madde och jag snackade lite och hon verkar ju ganska pepp på mitt förslag, vem vet ^^
Ringde pappa förut och han hade fortfarande inte fixat det, får väl se när han tar till sig mod och gör det. skulle ju verkligen vilja veta. :P

Kom hem förut och käkade lite mackor och kollade på hockeykväll.. och nu är det nått på kunskapskanalen som handlar om unga som skär sig. så otäckt att tjejer och killar kan göra sånt.. förstår inte varför. Man kommer ju få märken för livet och alltid bli påmind av det. ne tur att jag aldrig har gjort de.

Vet inte om jag glömde skriva förut att jag träffade joanna i leksand. Hon och en kompis hade åkt från malung för att se på vår match, det var väldigt roligt att träffa henne. :) Hon åker också hem till ösd på lovet så vi kommer nog ses nått.. hon skulle ju också ha med sig sin hockeyutrustning.
längtar verkligen hem nu, men snart får jag åka hem.. ska bli så otroligt skönt. kan man ju få lite bra mat mot den som jag äter, inte för att jag äter dåligt men den ska verkligen inte jämföras mot mamma och pappa. sen ska jag och victor gå på bio också, det var t.o.m han som kom med förslaget.. vilket gör att när det är han som gör det, betyder att det är jag som får betala för han också. sen blir de nog lite simträning med mamma och pappa och boda borg med victor och mattias. kommer bli grejt. :)

Måste också ta och bli lite seriösare med simon, han verkar så nerstämd nu på sistonde, måste försöka ta reda på vad som är fel. Jag ska ta och rengöra hans burk imorgon också, har inte gjort de än. FY EMMA!
Ne nu orkar jag inte mera, sängen lockar.

/china




Linn och jag för två år sen tror jag då vi gjorde vår inlinesfilm. (finns på youtube) shit va liten jag ser ut. :O  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0