varför blir det såhär?

Hello,

Var är all glädje jag hade för denna sport? Varför kan det inte gå bra, vaför får jag inte till någonting på matchen? Vart är allt det positiva som laget har pratat om, varför kan vi inte köra laget före jaget?
Matchen vill jag helst inte skriva om, men det kanske är lika bra att göra det så får jag hoppas att det känns bättre sen.
Det stod 1-1 efter första, och det kändes riktigt bra då.. vi hade faktist övertaget.. sen fick de två snabba mål på oss, vilket ett av de min femma måste ta på oss, vi alla åkte och byte samtidigt vilket är fördjävligt dåligt av oss, de kom två mot noll och det var väl ingen snack om saken att det skulle vara mål. Sen försvann glädjen hos oss, vi ville inte spela mera.. INGEN AV OSS. Det är som om vi går ner i ett jävla mörkt matförråd, och stänger in oss där. Vad är det som händer med oss i andra perioden?
Tror nästan att det är någon som har lagt en förbannelse över oss, för vi får ju till det på träningarna men vi är absolut sämst på matcher.. och det värsta är att alla skriker " kom igen nu tjejer, vi kan ju så mycket bättre" men saningen är väl att vi inte kan så mycket bättre, eftersom vi har förlorar 4 matcher på rad nu så kan vi inte bättre än vad vi spelar.. saningen svider ibland men så är det.
Säger som grahn, det känns nästan som man vil ta sina grejer och bara dra! Men det kan man ju inte göra direkt.. känns bara så jävla trist att förlora och förlora. Det bästa jag gjorde på matchen var väl att jag fick sitta i utvisningsbåset när emma drog på sig en 2+10.  

Även att vi inte ska stanna någonting heller, så inte får man något godis nu på hemvägen.. det är verkligen grädde på moset.

Ne nu ska ja sluta vara så negativ och kolla på miracle istället.

cya bye.

/ e

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivit China, man vill ju för fan vinna, skit i SM, för vi måste ju hitta laget som vi inte har just nu, man kan ju inte vinna om man inte är ett lag :/

2008-10-13 @ 13:49:44
URL: http://ssaraggrahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt rätt, men uttryck dig när va pratar om det i laget och inte bara på bloggen... kan bli fel annars..!

2008-10-13 @ 15:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0