Vart tog mitt leende vägen?


Det här Låter ju inget bra Emma! Jag som kommer ihåg dig som en så glad o positiv tjej. Hoppas det lossnar för dig snart, o att du börjar tycka att hockey blir kul igen =) / Tjällmo


Det är precis sånt här som jag vill höra, tänk va så lite kan göra så mycket. Tjällmo har verkligen gjort min dag och jag är så glad för det :) Kan få fram ett litet leende när man tänker på det, jag vill ju kunna känna mig glad igen.


Lisa och proppen var inte här för att kolla lägenheten, inte vad jag tror iaf. de var här för att de ville veta hur jag mådde, som jag trodde. Kan väl inget annat säga än att jag för det mesta satt och grät.

Känner mig nervös inför mötet ikväll, kommer jag våga säga allt som jag vill säga? Jag kanske behöver ha hjälp av lisa, proppen och hanna, men det känns ändå som om jag vill försöka själv.

/china

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart vi ville se hur du bor men det viktigaste var ett se hur du mår! Vi vill se den vanliga China som alltid har ett leende på läpparna!! Man ska alltid ställa upp för varandra, så är det bara! Å lägenheten va fin, Proppen tog sig ju en ordentlig titt! :o)

2008-10-15 @ 15:16:42
Postat av: proppen

lite tacksam kan du väl ändå vara. vi vill ju bara dig väl. men om du inte vill ha vårt stöd så är det väl så..

2008-10-16 @ 16:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0