fredag.

Hello,

Igår blev det inte så mycket gjort, var nere på stan en sväng med victor och kollade på en ny jacka, sen blev de också en tårtbit på törners (:
Idag var jag duktig och ringde till distrikssköterskan och bokade en tid så att jag får komma dit nästa vecka, jag som inte tycker om att ringa till okända i telefon, det är nog en av de värsta sakerna jag vet. Men nu klarade jag ju de, bra emma bra! :)
Var också ner på blåsan och handlade lite till helgen, åker ju upp till bydalen idag och är där hela helgen :) Tänk va skönt det är att bo här hemma igentligen, man kan åka upp till fjällen varje helg..det kunde man ju inte precis där nere i söder.
Mamma och victor kommer hem vid 13, då blir de ner till stan igen och visa mamma jackan om jag ska köpa den, sen ska victor får akupunktur också, stackarn.

Inatt var de första natten som jag sov i mitt rum, och jag måste faktiskt erkänna att jag sov riktigt bra. Ibland får jag dåliga viddar av att vara på övervåningen själv, men det är säkert bara något som jag har inbillat mig.





Madde, jag måste få tag i dig, första veckan i juni? Kan och vill du?


nu blir de lite lunch,

ma höres.

/china.
 

Kommentarer
Postat av: madde

nej det är inga dåliga vibbar, övervåningen hemma hos er ÄR scary ;)



just det, det skulle ju va aaaskul :D, måste bara försöka skaffa lite cash .. jag har förresten fått jobb på maxi nåra veckor i sommar, grattis till mig :P

2009-04-03 @ 14:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0