måndag.

Aloha,

Nattsömnen igår var inget att hänga i julgranen precis, trots att man ligger och slappnar av så känns det som man får elchockar i hela kroppen, vilket ju gör att det känns som man inte kan slappna av. Vilket var lite jobbigt för mig igår, så jag låg där och kollade in i min vägg igår i mörkret till halv ett ungefär, när jag skulle upp vid kvart över 6 idag. Åtta timmars jobb idag och det var väl helt okej..förutom att jag fick min kära tröja nerdregglad av en liten pojke men det överlever jag nog.
Imorgon blir de jobb igen, ännu mera än idag. Får hoppas på lite mera sömn än inatt.
Ikväll blir de nog en tur med bilen, sen är det ju spårlöst vid nio, det vill jag ju inte missa.

Igår fick jag också napp på en som vill åka med till spanien, men inget bestämt än.

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: virre

hej hopp china =) hoppas fdu har det bra hemma ! och att du kirrar körkortet snart ;) saknar dig här i linkan...

2009-04-22 @ 08:07:29
URL: http://tomglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0