mot sundsvall

Morsning,

Upp vid halv 8 idag och fixade klart allt, bosse kommer om 45 minuter och hämtar mig sen åker vi väl ner till hans godisaffär och fixar lite innan vi drar iväg lite söderut mot sundsvall. Det är hur mycket grejer som vi ska ha med oss, 18 sorters olika kulglassorter *3, en mjukglassmaskin och så en massa olika godisremmar på det. Undra om GB kör dit de med deras lastbil? Annars vete jag ju tusan hur vi ska göra med allt, fast det där har nog bosse redan fixat tror jag (:
Ska faktiskt bli rätt så najs att åka..blir ju som en försäsong till yran så att säga ;) Tänk va grym jag ska vara på yran då nu när jag får träna en massa haha. Kommer bli kungen på att göra mjukglass och göra kulglassar. ^^
Nästa vecka ska jag också skriva in mig på körskolan, blir kära reveljens här uppe, det är ju nära och bra.

Nu må jag gå ner och ta mig i kragen lite.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0