onsdag

Hello,

Just nu händer det inte speciellt mycket i mitt liv, har blivit jobb för de mesta eller så är man uppe i fjällen.
Idag blev det trotts allt inge jobb, kanske lite skönt de när jag har världens träningsverk från gymmet. ^^
Satt och kollade i lite gamla resultat från min "simtid" och hittade en hel del tidningsutklipp från brunflotiden också, roligt att läsa.
Tror att mamma slutat nu klockan 13, sen ska vi baka piroger och handla tills helgen i fjällen. Idag kommer robin hem också om jag inte har fel?

Jag tror jag ska gå förbi till blåsan och köpa lite bananer och choklad, Jag ska nämligen baka banan och choklad muffins hade jag tänkt. Det kan ju vara gott tills både victor och robin kommer hem sen :) Skulle vilja baka en påsktårta också, får höra vad mamam tycker om det. Med småkycklingar och sånt av maripan, :)



idag är det 3 år sedan.


ma höres

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0