onsdag.

Hello,

Idag har de blivit jobb för hela slanten. Ett barn kom iaf fram till en av fröknarna och frågade vad alla hette..maria som en av fröknarna heter började berätta. anki, maria, maria, jenny... och så är emma här idag också. En tjej lyser upp och säger ; jaa, emma har ju också börjat här, hon är ju ett barn hon också.
ser de mig inte som en vuxen, buhhuu! Ne men de kallar mig faktiskt fröken ibland också..när de inte blir emma.
Idag har de ju också varit himla pluggrader hela dagen vilket är = tösnö och jättemycket vatten = barn blir glada.
Kan ju bara konstatera lite såhär att efter 5312 byte av handskar så är man inte så jättehappy att det är tö.
När en av killarnas mamma på min avdelning kommer för att hämta sitt barn så upptäcker jag att han sitter i sandlådan och gräver upp den sand han får tag på.. och äter såklart. Mamman säger då ; men romeo, inte ska du väl äta sand. Det smakar ju inte gott. Joo, säger romeo..för jag har gjort en sandkaka. (: Ibland så förstår jag inte vart de får allt ifrån. :P

Kom iaf hem och dog på soffan, tror jag sov i nån timme innan mamma väckte mig.
Åkte ner och hämtade pappa på station och nu ikväll har jag planerat spanien med mina kära föräldrar.
Måste höra med två personer om de vill följa med en vecka, sen blir jag nog där själv en vecka innan de andra kommer.. om jag nu inte åker ner med lillbrorsan direkt. Kan ju vara lite roligt att vara där med honom själv också (: haha hur ska vi klara oss? ^^ Om jag nu skulle bli själv där en vecka så har jag ju min " andra familj" från jönköping som jag alltid kan vara hos, kommer bli kung vilket det blir.

Nu ska jag sova i mitt, rum..första gången jag kom hem jag ska göra de. Tycker inte om att sova på övervåningen själv när inte robin är hemma och sover i rummer bredvid. Vet inte vad jag har inbillat mig men inatt måste jag pröva eftersom jag har sovit så dåligt de senaste nätterna.


Idag är det en månad sen, <3


ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0